Over ons

HBH Serviceprovider is een volmachtbedrijf en bestaat inmiddels 75 jaar. HBH Serviceprovider biedt Serviceproviding aan assurantiekantoren in de regio Haarlem, Bollenstreek en Haarlemmermeer. Dit houdt in dat andere assurantiekantoren gebruik kunnen maken van onze verzekeringsproducten. Daarnaast bieden wij verschillende modules, zodat wij andere assurantiekantoren zo goed mogelijk kunnen ondersteunen met het bedienen van hun klanten!

Wat is een volmachtbedrijf?

Een volmachtbedrijf is een financieel dienstverlener die de bevoegdheid heeft om voor meerdere verzekeraars rechtstreeks op te reden. Eigenlijk doet een volmachtbedrijf bijna alles wat een verzekeraar zelf ook doet, dit biedt veel voordelen omdat de lijnen daardoor een stuk korter zijn en wij u hierdoor snel kunnen helpen! Wij maken zelf de polis op, verwerken direct de wijzigingen in uw verzekeringen, behandelen schades en keren zelf de schades uit. Kortom, betrouwbare en snelle service!

Reactietermijnen

Wij streven ernaar om uw correspondentie altijd binnen 14 werkdagen na ontvangst te beantwoorden. Indien wij door omstandigheden niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u hier van op de hoogte stellen.

Het binnen 14 werkdagen reageren geldt voor:

  • Het beantwoorden van uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen.
  • Het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen.
  • Het in behandeling nemen van uw klacht.
  • Het beoordelen van uw schadeclaim en alle correspondentie hieromtrent.
  • Het verstrekken van verzekeringstechnische documenten.
  • Het accepteren van een nieuwe verzekeringen.

Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.

Klachtenprocedure

Uiteraard hopen wij niet dat u een klacht over onze dienstverlening heeft en zullen wij er altijd alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat iets niet helemaal naar uw zin loopt en u een klacht in wilt dienen. In dat geval horen wij dat graag, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen. Dit helpt onze dienstverlening te verbeteren naar de toekomst toe.

Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld door ons, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.004462
Postbus 93560 
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99

 

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.